Identitat, pertinença activa i cooperació.-
Després del congrés internacional de pedagogia de la Societat Catalana de Pedagogia m'he aturat en un retir de pràctica reflexiva per a valorar la reconstrucció de la pròpia identitat com a investigador-acció social.
Qui soc?
Com vull que em diguin o com m'han de cridar després d'estar en tants projectes socials?
Que vull, aspiro, estimo i en què serveixo? En què puc aprendre a ajudar als demés i a mi mateix?
En que em necessiten els demés?
Valorar la tesi .-
OPTO
Com a Opinió Pública Tesi Oferta
Trets:
1.- La tesi és en el fons una opinió de base científica a partir del marc teòric i de les conclusions de les meves experiències.
2.- És oberta i pública. En la recerca de persones capacitades, interessades i necessitades en la nostra investigació, difusió i protecció.
3.- És una tesi sobre l'estudi tècnic d'estratègies servei d'investigació-acció (T.E.S.I.), no és per aconseguir el doctorat universitari, és un estudi amb descobriment d'aspectes pràctics, nous coneixements i nous argots propis per a l'organització i el funcionament del pla i de les estratègies (Pràctica Reflexiva).
4.- És per iniciativa personal en diversos moments i etapes de la vida, autobiografia.
Pedagogia del silenci i dels processos mentals per aprendre a aprendre sempre i a tot arreu pel sentit comú cooperatiu i democràtic.
Qualitats: pacifista, activista, crítica, creativa, comunicativa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada